donderdag 15 maart 2012

Haken

Ik ben iemand die niet stil kan zitten en soms heb je zo een half uurtje waarin je niets te doen heb, maar je ook je kaartenspulletjes niet tevoorschijn haalt.
Nu zag ik dit lieve gehaakte konijntje en ik ben gelijk verkocht, maar ook verslaafd.....
Ik heb nog nooit gehaakt, ook niet op school gehad, maar het lukte voor de eerste keer best goed. Het is een vrij eenvoudig patroontje, je haakt alleen met vaste en je moet meerdere en minderen. Het is echt leuk om te doen en je pakt het even voor een kwartiertje. Het gratis patroon kan je hier vinden:
http://blog.craftzine.com/archive/2011/04/craft_pattern_spring_bunny.html
En dit is hem geworden:



Groeten Anke

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk ding zeg, grappig hoor.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap hoor als je nog nooit gehaakt hebt. Wel eens leuk om iets anders te doen vind je niet?! Groetjes,Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heel erg leuk uit Anke, zeker voor de eerste keer.
    T'is echt een lieffie! :-)

    Liefs Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Anke, wat een leuk konijntje is het geworden. Ik vind hem schattig. Super mooi gedaan. Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen