zaterdag 4 augustus 2012

Canvas met Mangolia...ZOMER!!

Hoi allemaal,

Afgelopen donderdagmorgen ben ik met Ineke Bezemer gezellig naar een workshop geweest bij de Hobbystunter te Ridderkerk. Janny gaf daar een workshop van een canvas schilderij maken met die lieve schattige magnoliaatjes.
Het was heel gezellig met elkaar en lekker ontspannen.
Toch ben je snel een aantal uurtjes bezig, zodat we aan inkleuren niet meer toekwamen van de Magnolias, dus die kregen we mee naar huis. Ik heb alleen het meisje met de schelp gebruikt, de andere 2 heb ik thuis omgewisseld voor de ander Magnolia stempels, zo is het een gezellige drukte op het strand.

Het papier is van Majadesign, de vuurtoren is van hout en eerst wit geschildert, alles hebben we met Distress inkt Vintage photo bruin gemaakt.
De Magnoliaatjes heb ik ingekleurd met Distress inkt.

Groetjes Anke






5 opmerkingen:

  1. Woow, ein wundervolles Werk ist das geworden, traumhaft.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je eigen touch er aan. Inderdaad lekker druk op het strand.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW mooi zeg Anke heel leuk al de magnoliaatjes!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Anke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anke, wow zeg dit is echt helemaal supers! Dit zou ik ook wel aan de muur willen hebben. Hoe heb je die geweldige vuurtoren gemaakt?? Helemaal leuk zeg!! Groetjes ,Frea

    BeantwoordenVerwijderen