maandag 12 november 2012

Little puppy

Hoi allemaal,
 
Bij de Lovely Hanglar or Sweet Magnolia is weer een nieuwe challenge gestart.
Het thema voor deze challenge is gebruikt:
Stanzen of ponsen
 
Ik ben gegaan voor stanzen, dit is het lieve stempeltje wat je gratis kreeg bij de laatste Magnolia ink. Ik vind het zo een schatje met dat lieve hondje of is het een beertje??
Ik ga voor een hondje.
 
Het papier is van Maja design en de stanzen van Joy!crafts.
Het hondje en het bot is een nieuwe Lin en lene stans van Joy!crafts 1201/0036
Het ovaal is ook een nieuwe stans, die komt in november uit 1201/0044 en daaronder heb ik met het Noor design stencil de rechthoek gestanst 6002/0146
De witte bloemen heb ik zelf gemaakt met filterzakjes met de bloemen stans 6002/0168
Deze bloemen heb ik geleerd van Ineke Bezemer , waar ik pas gezellig een avondje was en zij mij deze bloemen liet zien en maken.
Dank je Ineke voor het leuk idee!!
 
Liefs Anke



4 opmerkingen: