woensdag 5 december 2012

Tekening verwerkt in kaart....

Hoi allemaal,
 
Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien, waar ik deze mooie tekening in heeft vewerkt.
Anoeska (werkt bij Joy!crafts) heeft voor mij deze schitterende tekening gemaakt van mijn dochtertje Willemijn.
Ondertussen is ze een flinke meid van 2,5 jaar, maar hier is ze nog maar 4 daagjes oud.
Ze was een flinke baby van 11 pond en keek je vanaf het eerste moment helder aan en dat kom zo mooi tot uiting in deze foto, waardoor ik het zo een mooie herinnering vind.
 
Dank je Anoeska voor het tekening van onze lieve Willemijn.
 
Anoeska tekent graag en als je ook graag zo een mooie tekening wil, neem dan eens een kijkje op haar website:
 
 
De mooie tekening door Anoeska getekent.

Ik heb de tekening afgedrukt op stempellinnen van Joy!crafts, wat vanaf december leverbaar is.

De kaart heb ik in verschillende lagen opgebouwd, alles verhoogd met foam blokjes en kit, waardoor je een mooi diepte effect krijg.

Zijn ze niet schattig die kleine ribbon buttons van Mery, je rijgt ze zo leuk aan je lintje en geeft net wat extra,s aan je kaart.

Dit ovaal heb ik opgebouwd met meerdere stencils, eerst het grote ovaal gestanst, toen de 2 hoekjes van Noor!desing aan de boven en onderzijnde verhoogd geplakt en als laatste met de nieuwe Lin en lene nestjes een soort medaillon gestanst, waarin de tekening weer verdiept ligt.
 
Gebruikte materialen:
 
Cutting en embossing ovaal 6002/0029, kinderwagen 6002/0072 , rand 6002/0098
Mery ribbon buttons baby 6002/0132
Noor design hoek 6002/0148
Lin en lene ovaal november 1201/0044
poly besa achtergrond embossing 6002/0807
parels wit 6020/0001
lint wit 6300/0241
stempellinnen 6410/0100
 
Lieve groetjes Anke

 
 
 


4 opmerkingen:

  1. Wauw wat een kunstwerk en mooi getekend knap hoor en je kaart mooooooiiiii
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW wat een mooie kaart, doet goed recht aan de prachtige tekening.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zeg, dat is een prachtige tekening en een prachtige kaart geworden. Complimenten voor jullie beiden, ziet er perfect uit!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anke heeft inderdaad een prachtige kaart gemaakt van mijn tekening. Exact zoals ik gehoopt had. Super trots op.
    Thanks.

    BeantwoordenVerwijderen