zondag 31 maart 2013

Muur....


Hoi allemaal,

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij de Lovely Hanglar or Sweet Magnolia challenge blog.
Het thema is vlinders of andere dingen die fladderen...
Ik heb wat gemaakt met de nieuwe stanzen van Joy!crafts die eind april in de winkel liggen.
De deur en de ramen.
Ik heb er een soort muur van gemaakt, het is een 30 bij 15 kaart, verdeeld in 3 stukken van 10cm breed.
De bovenrand schuin afgesneden.
Beplakt met steentjes papier van Joy uit het design blokje en de deur en ramen gebruikt, deze 3 produkten komen eind april uit.
Over de schuine bovenrand heb ik Lin en lene stencil 1201/0059 gebruikt.
Het grasrandje en de vintage flourishes 6003/0032, daarop heb ik paarse bloemetjes gebruikt die uit de Fantasy Flowers komen van Mery 6002/0181 of de 0182.
De lantaarn 6002/0194 is uit kraft gestanst 8089/0206
Er voor heb ik een mini Magnolia stempel geplaatst van kleine kinderen , die vrolijk aan het buiten spelen zijn...
Achter de raampjes heb ik een sticker van Penny black geplakt met daarop een  vergezicht van een jachthaventje.



Zonder de magnolia vind ik het ook een hele sfeer volle kaart.



Het doorkijkje naar het vergezicht van de jachthaven.


Achter de deur heb ik het onbewerkt gelaten, zodat je daar je wens of boodschap kan schrijven.

Groetjes Anke

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Kan niet wachten tot de mallen in de winkel liggen.

    Fijne Paasdagen.
    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat is dit een mooie kaart. Ik kan er blijven naar kijken.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Anke, ik ben er wèg van !!!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OO Dit is een echt kunstwerkje. Wat heb je dit schitterend gemaakt! Ziet er perfect en ook nog eens vrolijk uit met die dansende figuurtjes.
    Fijne Paasdagen, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en wat mooi bedacht.
    Fijne Paasdagen
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,
    Wat een mooie kaart zeg. Echt prachtig. Mooie mallen zeg. Fijne paasdagen en tot zaterdag.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een kunstwerk heb je gemaakt heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige creatie, helemaal leuk
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen