vrijdag 15 maart 2013

Thermometer vogelhuisje

Hoi allemaal,

Ook deze leuke houten thermometer heb ik gepimpt.
Dit scrappapier vond ik zo mooi met de vogel erop, dat ik verder er weinig op heb gedaan.
Om de vogel heb ik een Lin en lene stencil gebruikt , de mooie rond 1201/0060 en de border aan de onderzijde is ook een Lin en lene stencil 1201/0059
Verder heb ik de Noor!bloemen gebruikt 6002/0160 met de swirl 6002/0163
De meeldraden in de bloem zijn een paper blossom pons, die ik er super gaaf bij vind 6100/0112
Gezellig zo het voorjaar in huis...

Liefs Anke



6 opmerkingen:

  1. Wauw,wat gaaf gemaakt en was het buiten al maar deze temperatuur,het is weer flink koud en de vogels hangen nog aan de vetbollen,jouw vogel zit inderdaad gewoon mooi te zijn maar die heeft het lekker warm,hihi ;p lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. W#at heb je dat leuk gepimpt, Anke.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt
    Leuke bloem
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gemaakt Anke. Héél leuk hoe je de mal verwerkt heb rondom de vogel. Een pronkstukje!!
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen