zaterdag 13 juli 2013

Parfumflesje...

Hoi allemaal,
 
Hier nog een kaart met de super leuke parfumflesjes. Het designpapier wat ik gebruikt heb ik van het allereerste designpapier blokje a5 van Joy!crafts, misschien hebben sommige hem nog in de kast leggen.
Voor de rest heb ik de nieuwe stencils gebruikt, die nu in de winkel zijn.
Ovaal 6002/0258
De Happy,s van Erica border 6002/1102 en swirl 6002/1101
Parfumflesje 6002/0225
 
De border heb ik 3 keer uitgestanst en 2 onderste 2 doormidden geknipt en dan steeds een stukje onder elkaar uit laten steken. Je krijg zo een leuk effect.
 
 Volgende week krijgen jullie weer iets anders te zien, dit is weer even de laatste met dit papier!
 
Groetjes Anke




3 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit leuk de mallen
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hoe je het allemaal weer bij elkaar heb gezocht, mooie stansen en prachtige kleuren! Het kaartje wat ik van je heb gekregen heeft een ere plaats in mijn hobby kamer, super bedankt Anke
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O Wat heb je dit leuk gedaan, zo mooi om al die details te zien en zoals je de stansen verwerkt hebt, prachtig gemaakt.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen