maandag 22 september 2014

Onderwaterwereld...

Dag allemaal,

Water,zee en vissen zijn dingen waar ik dol op bent, graag maak ik dan ook maritieme kaartjes of strandkaartjes. Ik heb bij dit kaartje een schudgedeelte met gel gemaakt, waardoor het lijkt of er echt water voor de vissen zit. Ik heb de leuke stencils van het Under the Sea thema gebruikt, de krab, schelpen 6002/0328 en 0329. De vierkante border vind ik ook zo mooi hierbij passen, net of er schelpjes in de rand verwerkt zitten. Deze is van Lin en Lene 1201/0022
De bloemetjes zijn van de Lin en Lene bloemen borders 1201/0083, deze heb ik losgeknipt.





Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer, liefs Anke

3 opmerkingen:


  1. Wat een super mooie kaart, echt heel tof gemaakt ☺
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gelukt zeg!
    Zo geniet je nog terug,van het strand!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig Anke!
    Ik hou ook zo van zeekaartjes. Maak er weinig, maar deze is echt schitterend!
    liefs Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen