vrijdag 15 april 2016

Speciaal voor jou...

Dag allemaal,

Heerlijk vind ik het en ontspannen, het spelen met de mooie markers van Joy!Crafts. Ik heb 2 soorten de pigmentmarkers, waar ik de leukste achtergronden mee maak en de brushmarkers waar ik de plaatjes mee inkleur. 

Ik wilde vandaag iets maken met de kleine Clear stamps My little horse... ze zijn zo schattig en toen ik het pasfotoframe erbij pakte, kwam het idee vanzelf.

Graag wilde ik iets magisch maken, dus ik heb eerst wit linnen cardstock bewerkt met de gelliplate en pigmentmarkers, in de kleuren roze en blauw. Het geeft een heel mooi aquareleffect. Op de foto,s komen de kleuren wat harder over, maar in het echt zijn ze zacht en mooi...



De stempels heb ik afgedrukt met memento inkt op speciaal alcoholmarker papier en ingekleurd met de brushmarkers...


Het is een soort harmonica boekje geworden, met daarin een leuk stripverhaaltje...


Er was eens een klein prinsesje, die heel veel van haar paardje hield... Elke dag gaf ze hem eerst een dikke knuffel en borstelde ze  zijn vacht en manen, tot het glansde. Daarna maakte ze heerlijk rit, waarna ze moe en voldaan samen in slaap vielen in het zachte gras...



Gebruikte materialen:
6002/0352 Cutting & Embossingstencil koets
6002/0368 Cutting & Embossingstencil banners
6002/0484 Cutting & Embossingstencil pasfotoframe
6002/0821 Poly besa ATC sterretjes
6370/0061 Arificial flowers
6410/0332 Clear stamps  My little horse
6410/0410 Clear stamps teksten
8099/0104 Wit linnen karton
C0290044 Pigmentmarkers
C0290046 Pigmentmarkers
Brushmarkers



Geen opmerkingen:

Een reactie posten