zaterdag 20 augustus 2016

Vlinders...

Dag allemaal,

De nieuwe september artikelen van Joy!Crafts liggen weer in de winkel. Waaronder ook deze super leuk stencil met vlinders. Een stencil met vele mogelijkheden. Er is een leuk basisstencil bij in dezelfde vorm. Heel handig.
In deze post wil ik jullie de kaarten laten zien en mogelijkheden, die ik ermee gemaakt hebt.
Het nummer van het vlinderstencil is 6002/0557 en het nummer van het basic stencil is 6002/0558.

Bij kaart 1 heb ik met het basisstencil het plaatje gestanst, en daarom heen een kader met de basisstencils. Hiervoor heb ik 2 basisstencils gepakt met ongeveer met ongeveer een cm verschil en tegelijk door de machine gehaald. Natuurlijk wel even vastgezet met een stukje tape, zodat ze niet verschuiven. De vlinders heb ik ik losgeknipt en in de hoeken geplakt.


Bij deze kaart heb ik het vlinderstencil heel gelaten. Met het basisstencil heb ik 2 frames gestanst en daarin in plaatje geplakt. Op deze manier krijg je mooie kaarten met een mooi resultaat.


Wat zijn de stencils toch leuk...


1 opmerking: