vrijdag 30 september 2016

Veiligheidsogen...

Dag allemaal,

Naast mijn heerlijke hobbykaarten maken, haak ik ook graag.  Amigurumi,s of wel beestjes om te haken vind ik echt heel leuk om te doen. Weten jullie dat Joy!Crafts hier hele mooi veiligheidsoogjes voor heeft. Deze veiligheidsoogjes gebruik ik eigenlijk altijd in mijn beestjes en popjes, die ik haak. Maar ook in figuren van vilt, stof of gebreid kun je ze gebruiken.
De veiligheidsoogjes zijn er in 3 kleuren en heel veel maten. De kleuren zijn kristalogen bruin, kristalogen beige en zwarte oogjes.
Ook heeft Joy!Crafts ovale oogjes in het zwart en ook nog neusjes in verschillende soorten.
Neem snel een kijkje voor het totale overzicht ogen op de website: http://www.joycrafts.nl/cat/259-Ogen_Neuzen#products=18

Wat ook handig is zijn onze Lock n Stack containers 6200/0082. Kleine ronde opbergdoosjes, die je op elkaar kunt draaien en zo netjes je ogen en neuzen in kunt bewaren...

Ik heb dit keer een Lalylala gemaakt. Het is Lalylala Sepp the Seahorse met zijn kleintje. 
Voor Sepp heb ik de zwarte veiligheidsoogjes 9mm 6300/0613 gebruikt en voor het kleintje de zwarte veiligheidsoogjes 5 mm 6300/0611.
De Lalylala patronen zijn kooppatronen en kun je vinden op www.lalylala.com.

Ik heb de Lalylala gehaakt met haaknaald 2,5 en  1,5 bolletjes Cotton Lurex Rico, dit is een mooie zomer katoentje met een subtiel zilverdraadje er door heen, voor het hoofd heb ik gewoon witte katoen gebruikt, 3/4  bol Phildar coton 3.









Dit lieve zeepaardje ga ik als kraamkadootje geven aan een lief klein babytje...
Dus een leuk babykaartje gemaakt...






Gebruikte materialen babykaart:
6001/0026 Tekst stencil handembossing
6002/0559 Cutting & Embossingstencil babywaslijn
6002/6201 Cutting & Embossingstencil bloem
6011/0056 Papier blok
6020/0003 Parels
6300/0504 Decoration
8099/0104 Wit linnen karton

2 opmerkingen: