maandag 10 juli 2017

MDF vlinder

Dag allemaal,

Vandaag wil ik jullie een MDF vlinder laten zien, die ik eerst geverfd heb met krijtbordverf grijs. Dit is een mooi sneldrogende, gelijk dekkende lak, waarna je met chalksmarkers op het behandelde oppervlak kunt tekenen of schrijven. Zo maak je zelf de meest persoonlijke kadoos met persoonlijke teksten... Heb je een foutje gemaakt? Geen nood, je pakt een nat sponsje en je boent zo het er af.

Ik kwam de mooie quote tegen:

"Love is like a butterfly:
 It goes where it pleases, 
and it pleases wherever it goes" 

Eerst heb ik de bloem op het MDF getekend en ingekleurd, daarna de vleugels met de chalkmarkers bewerkt en als laatste de tekst erop geschreven. Ik wacht wel telkens tot de onderste laag chalkmarker droog is, dan dekt hij mooier en beter.

Ik heb op deze vlinder het prachtige set Earth kleuren gebruikt. De tekst heb ik geschreven met de witte chalkmarker.

Wil je ook aan de slag met deze gave producten, neem snel een kijkje op de website: http://www.joycrafts.nl/cat/325-Securit#products=18




 


Gebruikte materialen:
6200/0170 MDF Vlinder
8200/0002 Chalkboard paint
8200/0013 Earth Chalkmarker


Geen opmerkingen:

Een reactie posten