maandag 21 januari 2019

Bloghop

Dag allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe bloghop.
En we hebben wat leuks te vertellen, want er is een nieuwe serie uitgekomen, genaamd de Tumble Friends. 1 stencil setje met alle onderdeeltjes om heel veel dieren mee te maken! En natuurlijk nog 2 leuke accessoire setjes winter en jungle. Daarnaast zijn er ook leuke sliders en een verassing wiel uitgekomen, om de kaarten beweeglijk te maken...
Onze dames zijn met deze gave artikelen aan de slag gegaan en willen jullie kaartjes ter inspiratie laten zien.


Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter.
Als je bij alle dames gekeken hebt, (klik op de naam boven de foto), dan kom je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
Onder degene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we maandag 28 januari bekent. Hoppen jullie gezellig mee?

IK ben aan de slag gegaan met het verrassingswiel en de tumble friends en heb er deze leuke kaart voor jullie meegemaakt:

Ik vind het verrassingswiel zo gaaf! Je kan verschillende tekstjes erin verwerken en als de ontvanger dan draait, komen er allemaal wensen naar hem toe.

Ik heb een handig filmpje gemaakt, hoe je het wiel gebruikt:




19 opmerkingen:

  1. Deze is ook leuk. Favoriet van mijn dochter. Een unicorn.😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaaah hoe lief😍😍😍...Zo divers die tumble Friends...staan nu zeker bovenaan mijn verlanglijst!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een feestelijke kaart! De beestjes zijn erg leuk (waarschijnlijk omdat ik niet zoveel kleine kinderen meer in mijn omgeving heb), maar dat wiel vind ik nóg leuker, zoveel mogelijkheden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier zie ik wat zachtere kleurtjes als bij de andere dames. Prachtig feestelijk kaartje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Squuuuueeeee! A unicorn!! Love the rainbow hair. Gonna check out your video. So sweet and beautiful. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke kaart, fijn zo'n filmpje met beschrijving.
    Groetjes Sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh een unicorn! Deze kaart is echt een feestje. Dank je wel voor het duidelijke filmpje
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje in mooi frisse kleuren!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaart en handig filmpje!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow gave kaart zeg, dit is de laatste die ik zie maar zoooo leuk die ik noem t altijd maar parkeerkaart kaarten.echt super leuk. Groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zooo dat wiel is ook wel echt tof he
    Leuk geworden je kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ballonnen en een regenboog mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat wiel en die eekhoorn... mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What an adorable unicorn! Love your fun wheel card!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fabulous card! Love so much the whole design with this cute unicorn and balloons.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen