woensdag 21 augustus 2019

Bloghop

Dag allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe bloghop.
Wat zijn er weer prachtige producten uitgekomen en voor ieder wat wils.
Mooie kerstartikelen, zoals designpapier, strakke kerstboomstencils, die super leuk zijn voor mozaïek, maar ook zo zijn te gebruiken, hertjes, stencils van Jocelijne Design met leuke kerstman en accessoires. Maar ook mooie blauwe stencils als frame en rand, bloemen en prachtig designpapier Wild Flowers, teveel om op te noemen, maar hieronder het overzicht.


Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter.
Als je bij alle dames gekeken hebt, (klik op de naam boven de foto), dan kom je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
Onder degene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we maandag 26 augustus bekent. Hoppen jullie gezellig mee?

Ik ben aan de slag gegaan met de prachtige blauwe stencils van Noor!Design. De rand en het grote frame. 
Je hebt naast de stencils weinig nodig voor een prachtige kaart... 
Een plaatje in het midden en een mooie bloementoef aan de zijkant, de takjes, die ik gebruikt heb, zijn vintage flourishes 6003/0091 en 0093



Neem nu snel een kijkje op het blog van Ann

17 opmerkingen:

  1. Wat chique met die kantachtige randen. Heel mooie bloenen ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart, het zijn ook weer super leuke nieuwe spullen van Joy!crafts . Groetjes Peggy en nog veel creatief plezier xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend wat een mooie kaart, met de nieuwe hobby spulletjes.
    Mooi de nieuwe mal.
    Mooi gedaan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, vooral de bloemen en blaadjes vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart met mooie bloemen en prachtige mallen erop.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is allemaal weer even tof!! Wordt er altijd zo hebberig van als ik al die mooie producten zie!!
    Je kaart is prachtig!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend, als je deze elegante mal gebruikt is dat echt een blikvanger op je kaart. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje!!
    Die blauwe frames van Noor zijn echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card! I love the beautiful detail to the dies! Lovely flowers too!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart, die mooie mal is samen met de bloementoef een echte blikvanger!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. k wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man van mijn leven terug heb gekregen, ik wil de mensen in de wereld vertellen dat er online een echte spell caster is en krachtig en oprecht is, zijn naam is Baba Wale Wiseman, hij hielp Ik heb onlangs mijn relatie herenigd met mijn man die me gedumpt heeft. Toen ik contact opnam met Wiseman, heeft hij een liefdesbetovering voor me uitgesproken en mijn man die zei dat hij niets meer met me te maken had, belde me en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsspreuk, we zijn nu erg blij met onszelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Deze man is echt en goed. Hij kan je ook helpen je gebroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Neem contact op met deze geweldige man als je een probleem hebt met een duurzame oplossing
    via e-mail: babaidadawiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348136951551

    BeantwoordenVerwijderen