dinsdag 13 augustus 2019

Gentleman style

Dag allemaal,

Bij Joy!Crafts zijn is er nieuw designpapier  6011/0636 uitgekomen en bijpassende tags & labels en knipvellen 6002/0420 speciaal voor de mannen... 
Ik heb hiermee dit leuke koffertje gepimpt. Het koffertje is een transparant koffertje van ongeveer 15x 10,5 cm en 3 a 4 cm dik. Super leuk voor snoepjes, chocola of een stropdas enz. 
Ik heb er een paar sokken ingedaan.

Ik heb eerst de zijkanten van het koffertje bewerkt met gesso of witte acrylverf. Daarna gepimpt met het designpapier en bijpassende tags & labels en knipvellen. Ik plak dit op met de gluesheets 6500/0034 van Joy!Crafts. Dit is schoon en drooglijmen. Dus geen vieze lijmresten op je koffertje.


Uit de achterzijde heb ik uit het designpapier een ovaal gehaald. Zodat je een doorkijkvenster hebt, maar dit is niet nodig.


De binnenzijde heb ik ook met designpapier beplakt en een leuke labels erin verwerkt.



Wat een gaaf kado en zonder stansmachine, dus voor iedereen om te maken...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten