donderdag 3 september 2020

Good vibes only...

Dag allemaal,

Nieuw uitgekomen is deze leuke tekenmal van een vijfkantig doosje. Leuk voor een kadootje of om geld in te stoppen...
Ik heb hem getekend op het mooie designpapier Violet Dreams van 30,5 x 30,5 Daar zitten ook deze leuke tags en teksten bij. Ook het vlindertje heb ik eruit geknipt...
Het leuke van deze mooie designpapiersets en de tekenmallen vind ik, dat je gewoon een keer geen stansmachine nodig heeft en weinig materialen voor een mooi geheel...
Laat je inspireren...

1 opmerking:

  1. Ik ben hier om te getuigen hoe deze krachtige spreukmaker, Dr. Padman genaamd, me heeft geholpen mijn relatie te herstellen. Ik was diepbedroefd toen mijn geliefde me vertelde dat hij niet langer geïnteresseerd is om met me te trouwen omdat een andere dame zwarte magie op hem heeft gebruikt. Ik huilde en snikte elke dag, totdat het zo erg werd dat ik het internet om hulp zocht, dat was toen ik een recensie las over het geweldige werk van Dr. Padman en vervolgens contact met hem opnam voor hulp om mijn liefde en mijn leven terug te krijgen , hij hielp me een krachtige liefdesbetovering uit te spreken en tot mijn grootste verrassing, na 24 uur van het doen van de liefdesbetovering, kwam mijn geliefde terug op zijn knieën en smeekte me om hem te vergeven We zijn nu gelukkig getrouwd en alle dank gaat uit naar Dr. Padman Wonders voor het helpen mij, red mijn relatie, je kunt contact opnemen met Dr padman via e-mail padmanlovespell@yahoo.com of info@padmanspell.com Website: https://padmanspell.com/index-3.html of WhatsApp +19492293867

    BeantwoordenVerwijderen