donderdag 10 september 2020

Lavendel geurdoosje

Dag allemaal,
Hebben jullie de leuke tekenmal gezien van het doosje met de bloemsluiting? Ik heb hem gemaakt met het gave designpapier Wild Flowers. Helaas is het doosje groter en past het beter op een 30x30 vel papier en het Wild Flowers papier is a4. Dus ik heb er 1 flapje apart aan moeten plakken en dat is niet te zien.
Daarna beplakt met het leuke bloemenpatroon...


Op de bodem van het doosje heb ik het leuke plaatje geplakt wat ook op het designpapier Wild flowers zit.


In onze voortuin staat de lavendel heerlijk te bloeien. Het ruikt altijd zo lekker, dus toen ik dit gave papier zag, moest ik gelijk aan de lavendel denken en toen kwam het idee van een geurdoosje... Toch heerlijk om neer te zetten, maar ook om cadeau te geven.


Bij Joy hebben we ook een leuk stencil van lavendeltakjes. Die heb ik opgezocht en ook gestanst en ingekleurd met distress inkt.


De gestansde takjes lavendel samengebonden met een touwtje en nog als extra op het dekseltje van het doosje, maakt het helemaal af...



Materialen:

6002/1427 Cutting & Embossingstencil lavendel
6005/0004 Polybesa doosje



6011/0665 Designpapier Wild flowers

5 opmerkingen:

  1. Prachtig is dit lavendeldoosje Anke...het is precies of ik ruikt die heerlijke lavendelgeur...SUPER!!!
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt dit lavendel doosje met bloemen erop en erin. Ik heb bij ons de lavendel al geknipt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben hier om te getuigen hoe deze krachtige spreukmaker, Dr. Padman genaamd, me heeft geholpen mijn relatie te herstellen. Ik was diepbedroefd toen mijn geliefde me vertelde dat hij niet langer geïnteresseerd is om met me te trouwen omdat een andere dame zwarte magie op hem heeft gebruikt. Ik huilde en snikte elke dag, totdat het zo erg werd dat ik het internet om hulp zocht, dat was toen ik een recensie las over het geweldige werk van Dr. Padman en vervolgens contact met hem opnam voor hulp om mijn liefde en mijn leven terug te krijgen , hij hielp me een krachtige liefdesbetovering uit te spreken en tot mijn grootste verrassing, na 24 uur van het doen van de liefdesbetovering, kwam mijn geliefde terug op zijn knieën en smeekte me om hem te vergeven We zijn nu gelukkig getrouwd en alle dank gaat uit naar Dr. Padman Wonders voor het helpen mij, red mijn relatie, je kunt contact opnemen met Dr padman via e-mail padmanlovespell@yahoo.com of info@padmanspell.com Website: https://padmanspell.com/index-3.html of WhatsApp +19492293867

    BeantwoordenVerwijderen