dinsdag 29 september 2020

Plantjes van papierstroken...

 Dag allemaal,

Hebben jullie ze al gezien bij Joy!Crafts de papierstroken? Weer nieuw in het assortiment, want je kunt er zulke leuke dingen mee doen.
Je hebt ook weinig nodig de papierstroken, paper blossomlijm 6100/0495 en een pincet.
Ik heb gekozen voor paper blossom lijm, omdat dit transparant opdrogende lijm is en ook sneldrogend. Dat is super fijn bij deze stroken. 


Ik heb 2 kaarten met deze leuke stroken gemaakt. 2 kaarten met leuke plantjes.
Met de pincet rol je de stroken op en plak ze dicht op de juiste grote en knijp ze in vorm.



Hier heb ik een cactus gemaakt. De achtergrond heb ik gemaakt met distress inkt en mask stencil ruit 6002/0839 en nog gespettert met roze en groen inkt. De tekstjes komen van tekststempel 6410/0526



En dit is een vetplantje. De  bladeren van het vetplantje zijn strookjes van ongeveer 12 cm en dan 3x dubbelgevouwen en aan elkaar geplakt, wat in vorm geknepen.
De achtergrond heb ik met distress inkt gemaakt en achtergrondstencil marratech 6002/0832.


 

2 opmerkingen:

  1. Ik ben hier om te getuigen hoe deze krachtige spreukmaker, Dr. Padman genaamd, me heeft geholpen mijn relatie te herstellen. Ik was diepbedroefd toen mijn geliefde me vertelde dat hij niet langer geïnteresseerd is om met me te trouwen omdat een andere dame zwarte magie op hem heeft gebruikt. Ik huilde en snikte elke dag, totdat het zo erg werd dat ik het internet om hulp zocht, dat was toen ik een recensie las over het geweldige werk van Dr. Padman en vervolgens contact met hem opnam voor hulp om mijn liefde en mijn leven terug te krijgen , hij hielp me een krachtige liefdesbetovering uit te spreken en tot mijn grootste verrassing, na 24 uur van het doen van de liefdesbetovering, kwam mijn geliefde terug op zijn knieën en smeekte me om hem te vergeven We zijn nu gelukkig getrouwd en alle dank gaat uit naar Dr. Padman Wonders voor het helpen mij, red mijn relatie, je kunt contact opnemen met Dr padman via e-mail padmanlovespell@yahoo.com of info@padmanspell.com Website: https://padmanspell.com/index-3.html of WhatsApp +19492293867

    BeantwoordenVerwijderen