vrijdag 23 november 2012

Winter....

Hoi allemaal,
 
Hier weer een kaartje met een schattig Magnolia afdrukje, ik heb het met potlood ingekleurd en op het sjaaltje en mutsje met een witte gelpen extra stipjes aangebracht.
Ik heb op deze kaart een mix met stencils gebruikt.
Lin en lene stencils, de hartjes border 1201/0006 en achtergrond embossing met sneeuwvlok 1201/0024
Noor!design blauwe mal rechthoek6002/0146 en labels en tags 6002/0142
Met het cutting en embossingstencil 6002/0068 heb ik met witte filterzakjes zelf de bloemen gemaakt , daarna met haarlak bespoten en rood fluweel poeder overheen gestrooid. Ook heb ik de 2 rode hartjes met fluweelpoeder bestrooid, dit geef een leuk effect 8900/0102.
Joy!crafts heeft dit fluweel poeder in 3 verschillende doosjes elke met 6 potjes met verschillende kleuren. Ook de sneeuwbal, bontrandjes van muts heb ik met fluweelpoeder gedaan en dan de kleur wit 8900/0101.
 
Groetjes Anke
 



7 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje, Anke.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Anke, die hartjes rand vind ik erg gaaf, mooi dat die 2 rode hartjes er zo uitspringen. Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje
    en wat een schitterend bloemen
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwwww Prachtige kaart heb je gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anke,
    Prachtige kaart. Mooi die details die je op Tilda hebt aangebracht en die bloem is super.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen