woensdag 24 april 2013

Hoi allemaal,

Joy!crafts heeft een heel leuk Mdf scrapboekje, het bestaat uit 5 houten bladzijdes met 2 ringen erbij.
Je kan er een super leuk fotoboekje mee maken, om mooie herinneringen vast te leggen en er gelijk een mooi projectje van te maken.



Dit is de voorkant, in de voorkant is de kader eruit, omdat het mdf is van een paar mm dik, heb ik er een schud gedeeltje van gemaakt met zand ertussen, dus gewoon aan de voor en achterzijde eerst mica met zand ertussen plakken en daarna je design papier erop.

De zeilboot1201/0037 en zeepaardjes 1201/0018 zijn Lin en lene stencils.


Ik heb van stempellinnen een strookje geknipt, aan 2 zijde gerafelt en daarop de tekststempel van Eline,s beach house gestempelt, daarna om de ring geknoopt, zo kan je zelf je eigen lint maken en het is nog stevig ook.


De eerste bladzijde, de grote schelp, zeester en dolfijn zijn Lin en lene stencils 1201/0018



Het zeepaardje is Lin en lene 1201/0018
ijsjes van Summer lovin 6002/0174
De hoek is van Lin en lene 1201/0032
vlaggetjes 6003/0028 en letters 6002/0139


 
Er stonden zoveel mooie Margrieten, dus dan kunnen stansjes van de Margrieten niet ontbreken 6003/0030

 
Mooi kader van Lin en lene, ik vind het wat schelpjes achtig hebben 1201/0022, super leuk bij dit thema, de vlaggetjes 6003/0028 en alfabet 6002/0139.


 
De tag heb ik gemaakt van stempellinnen 6410/0100, gewoon leuke stempels erop, rafelen aan de buitenzijde en je heb een super stoere tag.

 
Hier heb ik weer het mooie kader van Lin en Lene gebruikt, deze is net weer even anders als die ik het begin van het boekje. Dit is de 1201/0054 Verder heb ik de fishing fun stencils erbij gebruikt.
De vissen 6002/0154 die ik uit ribbelkraft karton 8089/0214 heb gestanst en het staande vissertje 1201/0152. Ik vind dit ook super leuk bij het maritieme thema passen.



 
Op de laatste bladzijde heb ik bij de meiden nog de summer lovin stencils gebruikt. De teenslippers 6002/0177 en hoed 6002/0176
De hoek is van Lin en lene 1201/0064.
De mooie swirl is van Erica 6002/1106


 
Op de achterzijde wat stempels gedaan en een tag gemaakt van stempellinnen met daarop een stempel.
 
Liefs Anke

5 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooi boekwerkje. En zo mooi bewerkt
    Prachtig papier en mooie mallen gebruikt. Super.
    Mooie naslagwerk zo met de foto's erin
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dit is gaaf! Wat een schitterend boekje heb je er van gemaakt, heerlijk om zo af en toe op te pakken en weg te dromen met die mooie herinneringen. Een groot compliment, ik vind het mooi!
    Fijne dag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anke, ik zag dit boekje op de blog van Joy, en dacht ik ga even naar jou blog om te zeggen dat dit een schitterend boekje is geworden, en met veel zorg gemaakt! Ik ben volger geworden, omdat ik bij je rond heb gekeken en heel veel mooie dingen zag!!
    Kom je ook een keer bij mij langs? Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Prachtig gedaan Anke. Ziet er heel mooi uit.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk boekje heb je gemaakt, ik heb er vanmiddag toevallig zelf ook een gekocht ga er binnenkort ook eens mee aan de gang, ik wil er een moederdag cadeautje van maken.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen