dinsdag 7 mei 2013

Open up

Hoi allemaal,

Eind mei komen er nieuwe stencils uit van Joy!crafts, het zijn open up stencils, dus als je de kaart open doe, gaat er een pop up naar boven. We beginnen met 2 stencils met het thema Wedding. 
Hier heb ik een kaart gemaakt met de kerk, ik heb er een romantische kaart mee gemaakt met Majadesign papier en kraft.



Het hart heb ik uitgesneden met het Lin en Lene stencil 1201/0052, ik heb daarop de nieuwe stempel: Old Letter Rose gestempeld 6410/0043 en met derwent potloden in gekleurd


De bloemen heb ik zelf gemaakt met het bloemen stencil 6002/0160, ik heb ze natgemaakt, toen in een gefrommeld en daarna weer open gedaan en laten drogen.
De swirl is 6002/0162


Ik heb alles met distress inkt Walnut stain bruin gemaakt.

Liefs Anke

3 opmerkingen:

  1. Wat gaaf die stencil, en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt, je bloemen zijn ook al zo mooi en die roos ook al!!!! Toppertje
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit heb je schitterend gemaakt, mooie mallen en papier gebruikt en de kleur vind ik prachtig.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi. Die nieuwe stencils en stempels zijn egt prachtig. Jouw bloemen zijn altijd weer een lust voor het oog.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen