vrijdag 19 februari 2016

Pigmentmarkers...

Dag allemaal,

Zoals jullie op mijn facebookpagina Cards of Joy hebben kunnen zien, ben ik druk met de nieuwe Pigmentmarkers van Winsor & Newton. Het zijn markers met heel veel pigment en juist niet om stempelafdrukjes in te kleuren, maar juist voor achtergronden enz.

Ik vind het een super leuke marker, het creëren van  een achtergrond in allerlei kleuren voor je kaartje geeft rust en ontspanning.

De kaarten die ik jullie vandaag laat zien, heb ik gemaakt met een veegtechniek. Je zet een streep marker op het pigmentmarkerpapier en veegt het met je vinger uit. Je kunt rechte lijnen maken, maar ook golvende. Je kunt mengen, blenden enz.

Wil je deze techniek zien, bekijk dan dit filmpje:


Morgenmiddag heb ik een demo met deze leuke markers ( zaterdagmiddag 20 februari) bij de Hobbystunter te Ridderkerk. Waar je d.m.v. een make & take ook de markers kunt uitproberen.

Je kunt de markers goed combineren met je stempels,hier mijn voorbeelden:






Er zijn verschillende sets te koop. Mijn favoriete sets zijn, de blauwe tinten en de levende kleuren. Je kunt hiermee al mooie luchten, blauwe zeeën, kleurrijke bloemen en grasjes maken.

Voor het complete overzicht van de pigmentmarkerproducten, neem een kijkje op deze site:






1 opmerking: