maandag 15 april 2019

Hoppy Easter

Dag allemaal,

Vandaag wil ik jullie een leuke voorjaars/Paas hanger laten zien met de leuke nieuwe stencils van Joy!Crafts. Deze maand zijn er leuke stencils en papier uitgekomen voor de mooiste voorjaarskaarten of projecten.
Een kaart is het deze keer niet, maar een borduurring gepimpt.
Joy!Crafts heeft vanaf nu borduurringen in 4 verschillende maten 10,15,20 en 25 cm. Bij deze ring heb ik de maat 25 cm 6210/0004 en de 10 cm 6210/0001 gebruikt.

Van Jocelijne zijn er 2 super leuke stencils uitgekomen Hoppy Easter 6002/1272 met eieren, tulpen en narcissen en Ruby het kuiken 6002/1273. Verder van Noor!Design een prachtige grasrand 6002/1178 en nog een super leuk wolken stencil 6002/1262.Verder nog het prachtige designpapier Easter 6011/0613, wat kwa kleurtjes ook leuk te gebruiken is voor voorjaarskaarten.  Dat zijn eigenlijk met de borduurringen mijn hoofd ingrediĆ«nten van deze leuke hanger.

Ik heb de achterkant van de grote borduurring beplakt met het designpapier. Daaruit een cirkel gesneden, waarop ik de kleine borduurring geplakt heb. Eerst heb ik aan beide zijde van de kleine borduurring transparant folie geplakt of mica. Hiertussen schudmateriaal gedaan. Zodat de ring ook een verrassend effect heeft. Kinderen vinden dit geweldig. (Ik ook :))

De wolken heb ik naast elkaar gelegd en gestanst uit witte stroken papier en die trapgewijs over elkaar heen gelegd. Ze zijn zo leuk!

Op deze eerste foto, zie je goed het schudmateriaal in de kleine ring.


Detail foto van de grasrand en de leuke narcissen, tulpen,eieren en lieve kuiken ruby


Het schudgedeelte


En hier hang de hanger bij mij aan de muur, wat gezellig zo met het voorjaar!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten