maandag 21 oktober 2019

What a beautiful day...

Dag allemaal,

Graag wil ik jullie nog een prachtige schudkaart laten zien met het mooie papier van Michelle Dujardin. Dit keer heb ik het blauwe designpapier gebruitk met de libelle.

Voor het schudgedeelte heb ik weer de houten woodsters cirkels gebruikt en de mooie doily van Noor!design. Het schudgedeelte geeft de kaart net wat extra's
De bloemen op de doily heb ik uitgeknipt ui het vel designpapier. Zo heb je weinig andere materialen nodig voor een mooie kaart.


Gebruikte materialen:
6002/1384 Cutting & Embossingstencil doily
6002/0632 Designpapier Michelle
6320/0011 Woodsters cirkel
6500/0034 Gluesheets

8002/0100 Transparante sheet




5 opmerkingen:

  1. helemaal mooi is dit kaartje geworden
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die libelle is prachtig.net als het kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een prachtige kaart. De ton sur ton kleuren blauw vind ik fantastisch. De cirkel woodsters gaan mijn favoriet worden ben ik bang. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen