dinsdag 12 november 2019

Bloghop...

Dag allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe bloghop.
Dit keer een extra bloghop, met onze transparante figuren pegel 6211/0006 en kerstklok 6211/0005.
Leuk om als decoratie te verwerken, voor in de kerstboom, maar je kan er ook zoveel andere leuke dingen mee... onze dames zijn met deze 2 artikelen aan de slag gegaan en hebben de leukste creaties te inspiratie gemaakt.

Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter.
Als je bij alle dames gekeken hebt, (klik op de naam boven de foto), dan kom je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
Onder degene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we maandag 18 november bekend. Hoppen jullie gezellig mee?

Ik ben zelf met beide transparante figuren aan de slag gegaan en heb alleen de helften gebruikt. De achterkanten overgetrokken met designpapier en wat sneeuwwatten erin 7900/0015. Toen de achterkant dichtgeplakt met designpapier, dit doe ik met de glue sheets 6500/0034. Je drukt de transparante achterkant op de glue sheets en de lijm dotjes zitten op het randje en dan plak je het designpapier er tegen aan.

Ik heb dus nu vier leuke decoratie's die ik tegen de muur kan ophangen.
De buitenkant versiert met een toefje bloemen en takjes, dat maakt het net even af.





10 opmerkingen:

  1. Geweldig, wat een leuk idee om alleen de helften te gebruiken. Prachtig geworden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So gorgeous! Love all the details.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hier zat ik op te wachten. Inspiratie voor deze dingen .prachtig zo gr karen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wow wow deze zijn echt super gaaf zeg. echt prachtige creatie gemaakt

    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat mooi geworden. Die transparante figuren zijn echt super leuk. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These are so pretty! I love the way you decorated each one!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn allemaal zo mooi. Hard gewerkt hoor dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo,
    op fb zag ik de transparante figuren pegel 6211/0006 en kerstklok 6211/0005 voorbijkomen, en werd er wel heel nieuwsgierig naar.
    Ik start bij jou, want je staat de eerste, is voor mij het eenvoudigste.
    ik vind dit een heel leuk intiatief om te verwerken...
    heel mooie kerstversiering!
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen