woensdag 9 september 2020

Bloghop

Dag allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe bloghop.
Onze dames zijn weer met de nieuwste artikelen uit Collectie 8 aan de slag gegaan. En wat zijn er weer prachtige artikelen uitgekomen!



Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter.
Als je bij alle dames gekeken hebt, (klik op de naam boven de foto), dan kom je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
Onder degene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we op de volgende bloghop  bekend. Hoppen jullie gezellig mee? Je kan tot maandag 14 september  meehoppen voor de prijs.

Ik ben aan de slag gegaan met de geweldige nieuwe kerststencils. De boom, takjes, hertjes en belletjes. Ik heb het gecombineerd met het prachtige designpapier Silver bells en dit is mijn kaartje:



12 opmerkingen:

  1. Gorgeous christmas scene. Love the dimension on the tree die cuts. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren dat pastel groen en dat roodbruine bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren dat pastel groen en dat roodbruine bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie winterse kaart in mooie kleurencombinatie.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful layering and dimension! I love the trees and the deer! Pretty bells too!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstbomen en hele mooie tekst ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een kadootje om te krijgen, heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is so very pretty, love the dies you have used.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben hier om te getuigen hoe deze krachtige spreukmaker, Dr. Padman genaamd, me heeft geholpen mijn relatie te herstellen. Ik was diepbedroefd toen mijn geliefde me vertelde dat hij niet langer geïnteresseerd is om met me te trouwen omdat een andere dame zwarte magie op hem heeft gebruikt. Ik huilde en snikte elke dag, totdat het zo erg werd dat ik het internet om hulp zocht, dat was toen ik een recensie las over het geweldige werk van Dr. Padman en vervolgens contact met hem opnam voor hulp om mijn liefde en mijn leven terug te krijgen , hij hielp me een krachtige liefdesbetovering uit te spreken en tot mijn grootste verrassing, na 24 uur van het doen van de liefdesbetovering, kwam mijn geliefde terug op zijn knieën en smeekte me om hem te vergeven We zijn nu gelukkig getrouwd en alle dank gaat uit naar Dr. Padman Wonders voor het helpen mij, red mijn relatie, je kunt contact opnemen met Dr padman via e-mail padmanlovespell@yahoo.com of info@padmanspell.com Website: https://padmanspell.com/index-3.html of WhatsApp +19492293867

    BeantwoordenVerwijderen