woensdag 7 oktober 2020

Bloghop

 Dag allemaal,


Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe bloghop.
Onze dames zijn weer met de nieuwste artikelen uit Collectie 9 aan de slag gegaan. En wat zijn er weer prachtige artikelen uitgekomen!


Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter.
Als je bij alle dames gekeken hebt, (klik op de naam boven de foto), dan kom je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
Onder degene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we op de volgende bloghop  bekend. Hoppen jullie gezellig mee? Je kan tot maandag 12 oktober  meehoppen voor de prijs.

Ik ben aan de slag gegaan met de filigraan stroken, zo leuk om te doen.
Ik vind het super leuk om met deze stroken en de ronde woodster cirkels leuke hangers te maken.
Nu het herfst is, heb ik een hanger gemaakt met paddenstoelen.
Je heb nodig een pincet, snel drogende lijm, ik gebruik hiervoor Paper blossom lijm en de houten woodster ringen papierstroken. 

Dit is mijn hanger:


Het is natuurlijk super leuk om zo een hanger te versturen naar iemand. Ik heb een kaart gemaakt van 20 bij 10.5 en daar de hanger met een touwtje aan vast gemaakt. Zo past hij in de envelop, blijft hij mooi en degene die hem krijgt kan hem van de kaart afhalen en ophangen


Zo leuk om te doen en ook voor de kerst

 


13 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat prachtig gemaakt! Heel mooi dit hangertje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om een oudere papiertechniek weer terug te zien. Prachtig gemaakt.

    groetjes Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit leuk Anke, net als de plantjes in de post hier onder. Super gaaf.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat origineel, ik heb ook nog zo'n set liggen met stroken, je brengt mij op een idee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuker hanger heb je gemaakt met filigraan.
    Ik heb er ook nog liggen van toen de kinderen klein waren....wat gaaf dat het weer terug is!
    De hanger ziet er prachtig uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very pretty. Quilling is such a fun technique. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeeel moi deze herfsthanger Anke....een sieraad aan de muur...en handig idee om daar zo een kaart omheen te maken...SUPER!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, super mooi gemaakt en knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben hier om te getuigen hoe deze krachtige spreukmaker, Dr. Padman genaamd, me heeft geholpen mijn relatie te herstellen. Ik was diepbedroefd toen mijn geliefde me vertelde dat hij niet langer geïnteresseerd is om met me te trouwen omdat een andere dame zwarte magie op hem heeft gebruikt. Ik huilde en snikte elke dag, totdat het zo erg werd dat ik het internet om hulp zocht, dat was toen ik een recensie las over het geweldige werk van Dr. Padman en vervolgens contact met hem opnam voor hulp om mijn liefde en mijn leven terug te krijgen , hij hielp me een krachtige liefdesbetovering uit te spreken en tot mijn grootste verrassing, na 24 uur van het doen van de liefdesbetovering, kwam mijn geliefde terug op zijn knieën en smeekte me om hem te vergeven We zijn nu gelukkig getrouwd en alle dank gaat uit naar Dr. Padman Wonders voor het helpen mij, red mijn relatie, je kunt contact opnemen met Dr padman via e-mail padmanlovespell@yahoo.com of info@padmanspell.com Website: https://padmanspell.com/index-3.html of WhatsApp +19492293867

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe ik mijn man terugkreeg..........DE BESTE MANIER OM TE Winnen en je ex-echtgenoot te krijgen MET DE HULP VAN DR OGUGU KRACHTIGE EN DRINGENDE LIEFDESPELL MET 100% GARANTIE Mijn man heeft me de afgelopen maanden in de steek gelaten nu, en weiger terug te komen omdat hij werd vastgehouden door een vrouw die hij net ontmoette, daarvoor heb ik geleden en het was een worsteling, maar ik besluit alles in het werk te stellen om ervoor te zorgen dat mijn man en ik kwam weer bij elkaar zoals vroeger, toen ging ik daar online. Ik zag zoveel goede gesprekken over deze spreukgebruiker wiens e-mail solutiontempledrogugu@gmail.com is, dus ik moest contact met hem opnemen en mijn probleem aan hem uitleggen en in slechts 48 uur als hij heeft beloofd, mijn man kwam thuis en zijn gedrag was terug naar de man met wie ik getrouwd was. Ik kan de spreukgieter niet genoeg bedanken voor wat hij voor mij heeft gedaan, ik ben zo dankbaar en ik zal nooit stoppen om zijn naam op internet te publiceren voor het goede werk dat hij voor mij heeft gedaan, nogmaals, zijn e-mail hem direct.. solutiontempledrogugu@ gmail.com of bel/WhatsApp:+2347011196745http://www.facebook.com/Dr.ogugu4/

    BeantwoordenVerwijderen