donderdag 21 november 2013

Arrenslee...

Hoi allemaal,
 
Met het Chrissie stencil arrenslee 6001/1042 heb ik een echte arrenslee gemaakt. Ik heb 2x de arrenslee op kraft geprikt en geborduurd met Joy Yarn 6300/0101.
Daarna heb ik ze gemat op iets groter groen karton en een heel tussen stuk er tussen gemaakt. Het was een heel meet en pas werkje, maar ben heel blij met het resultaat.
De kerstster heb ik zelf gemaakt met de paper blossom ponsen lelie 6100/0111, gevuld met kersenbonbons is het een super leuk kadootje.
 
Groetjes Anke

 









7 opmerkingen:

  1. in een woord schitterend, zag hem op fb voorbij komen TOPPP

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gemaakt. Mooi in deze kleuren en prachtige details erbij verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie, geweldig mooi.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldig mooie creatie Anke. Schitterend hoor.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooo hee wat heb je dat schitterend gedaan, ik kijk er vol bewondering naar,
    heel erg mooi !
    Liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige arrenslee, en de bloemen wow zo mooi!
    en gevuld met kersenbonbons is het zeker een mooi cadeautje!

    Vriendelijke groet,
    Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen