vrijdag 1 november 2013

Teatime...

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie een 5 luikje laten zien, gepimpt met het leuke nieuwe designpapier van Joy!crafts 6011/0203, het is een heel romantisch blokje en deze mooi zalm kleur met rozen vind ik super!  Verder het ik  allemaal leuke stenciltjes, die bij het thema teatime te gebruiken zijn gebruikt.
Als eerste heb ik onze leuke Cutting en embossingstenciltjes mokje 6002/0113 en koffiekan 6002/0117 gebruikt. Het Flourishes met de cupcake 6003/0021 past ook er super mooi bij. Verder heb ik met de vlaggetjes gebruikt en met stans 6002/0139 het woord teatime uitgestanst.
Achter het cupcakje heb ik een doily geplakt, die ik gestanst heb uit Lin en Lene stencil 1201/0002. De bloemen heb ik zelf gemaakt met de paper blossom ponsen en ons paper blossom papier licht.
Een leuk 5 luikje, waar ik iemand weer blij mee kan gaan maken...als "verjaardagskaart".

Liefs Anke






6 opmerkingen:

  1. Prachtig, Anke. Alles past perfect bij elkaar.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooi gemaakt,vooral die kleuren bij elkaar!
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi kaartje ! daar ben je vast wel wat uurtjes zoet mee geweest ! mooi resultaat
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi, heel erg leuk om te versturen en inderdaad iemand blij te maken!

    Vriendelijke groet,
    Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig.
    Leuk voor een uitnodiging.Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anke, wat een lieve kaart, leuk die paneeltjes, wat een werk zeg! Gelukkig is het op het ogenblik echt wel weer om lekker weg te kruipen met een kopje thee en wat lekkers..... Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen