donderdag 9 januari 2014

Kadozakje...

Hallo allemaal,

A.s zaterdag heb ik weer een gezellige demo bij de Hobbystunter te Ridderkerk. Deze middag staat in het teken van stempelen met Different Colors stempels. Komen jullie allemaal ook.
Ik heb dit kadozakje als voorbeeld gemaakt, ik heb gestempeld met de mooie inkt van Joy, waar een soort glans in zit 6410/1003 , maar ook hele mooie bruikbare kleurtjes zijn. Eigenlijk krijg je dan zin in het voorjaar. Verder heb ik de ronde embosmal gebruikt met sierlijke krullen 6002/0303 en op het zakje een kopkaartje van Mery 6002/0300. In combi met de mooie stempels is het een mooi geheel.
Komen jullie allemaal gezellig lang? Het is van 13:00 tot 16:30. Koffie en thee staan klaar en natuurlijk kun je voor een klein bedrag weer aanschuiven om de make en take te maken, of wel, gewoon met deze materialen heerlijk werken en iets moois maken...

Tot zaterdag!! Liefs Anke


5 opmerkingen:

  1. Anke ...wat een mooi zakje! en echt voorjaarskleurtjes gebruikt! Heel leuk en mooi idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze zachte tinten!
    wie weet kom ik ook een keer langs in Ridderkerk!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om dit cadeau te krijgen Anke. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kadozakje Anke en een prachtige stempel en mal van Joy! Ik wens je een hele leuke workshop middag!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan weer Anke,

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen