donderdag 23 januari 2014

Postcard vlinder...

Hoi allemaal,

Er is deze maand een schitterend compleet voordeelpakket bij Joy!crafts uitgekomen, tegen een kleine prijs van 9,95 met erin heel veel mooie producten, zoals: lint, schuurkarton, embosstickers, parels en 2 handembossingstencils, die met gemak door de machine gaan.
Ik ben met dit compleet voordeelpakket aan de slag gegaan met erbij de postcard stempel vlinder. Ik heb de vlinder ingekleurd met de schitterende chalks dozen van Joy!crafts, ik heb de doos parelmoer 6200/0205 gebruikt met de heldere kleuren 6200/0203. Nog wat bloemetjes toegevoegd en je schitterende kaart is klaar.

Liefs Anke


Compleet voordeelpakket januari 9100/0004 en postcard stempel vlinder 6410/0072

3 opmerkingen:

  1. Prachtig, leuk zo'n pakketje, ik heb de vlinder zelf, ligt ingekleurd op mijn bureau, te wachten op een kaart, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal super!,ik vind de kleuren ook zo mooi!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen