zaterdag 5 mei 2018

In the Picture: Coffee tags

Dag allemaal,

Vandaag is het weer de 5e van de maand, dat betekent weer een nieuwe In the Picture.
Deze maand staan deze leuke vormen stencils In the Picture. 



Ik ben aan de slag gegaan met de labels 6002/6107. Toen ik het nieuwe Coffee thema zag, had ik gelijk ideeën ermee en vind deze labels er onmisbaar bij. Wat een leuke labels of kaarten kan je maken ervan. Voor een echte koffie liefhebber, man of vrouw maakt niet uit...
Kijk en laat je inspireren:




De plaatjes heb ik zelf gemaakt met de clear stamps coffee bekers 6410/0475. Ik heb hier 3 kleuren Versa Magic Chalk inkt voor gebruikt. Die op de stempel gestempeld en daarna afgedrukt. Chalk inkt is een krijtachtige inkt, die goed dekt en ook waarmee je de kleur over elkaar kunt stempelen.
Ook de teksten heb ik hiermee gestempeld.




12 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amazing work, I love coffee :) Thanks for the inspirations!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een gave 😍😍 kaart. Leuk dat je het Coffee thema hebt gebruiikt. Ik ken deze stanzen helemaal niet. Ze zijn erg leuk en multifunctioneel. Groetjes Monica 💞🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In eerste instantie had ik zoiets van volgens mij gebruik je de helft niet van dit soort stansen maar ik begin nu het nut ervan te zien ;) Hele leuk kaart Anke!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk als je meerdere laagjes van groot naar klein op elkaar doet, ga ik ook eens proberen. En nu heb ik trek in koffie, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WoW dat koffie thema is zoooo leuk. Super om bij een leuk kado te geven of ergens aan te hangen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card and gorgeous tags too.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met de tags . Mooi met die stempels.
    gr. Margriet R

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love the layering and colors on these pretty tags! Great coffee theme!

    BeantwoordenVerwijderen