vrijdag 25 mei 2018

Moodboard challenge...

Het is weer tijd voor een nieuwe moodboard challenge, waarmee je een leuk prijsje kan winnen.
Laat een creatie zien met minimaal 2 Joy!Crafts producten, geïnspireerd door onderstaande kleuren ofwel het moodboard.
Plaats je uitwerking in deze groep  https://www.facebook.com/groups/friendsofJoycrafts/ en zet in de titel moodboard challenge.
Je kan meedoen tot en met donderdag 31 mei. De winnaar wordt daarna bekend gemaakt.

Doen jullie gezellig mee?





Ik ben ook aan de slag gegaan met de moodboard challenge en heb deze kaart gemaakt:

Voor mij waren de kleuren echt een uitdaging. Ik ben helemaal niet van het oranje en rood en geel, maar ben er toch mee aan de slag gegaan. 

Het prachtige cirkel met bloemen 6002/1064 vond ik er heel mooi bij passen.  Ik heb hem dan binnen en buiten in de kaart gebruikt. Deze ingekleurd met markers bijpassend bij het papier. 





Als achtergrond heb ik de ovaal 6002/1073  gebruikt, wat is hij mooi... daarop een plaatje met de mooie cirkel met bloemen erop. 

Op de voorzijde heb ik de Mix & Match bloem gebruikt met daaroverheen de bloemen cirkel. Vind de Mix en Match stencils 6002/1086 zo gaaf, dat omgevouwen effect....




Doen jullie allemaal gezellig mee met deze leuke challenge?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten