woensdag 17 maart 2021

Birds and flowers...

Dag allemaal,

Wat is de nieuwe collectie van Joy!Crafts toch mooi, hebben jullie het prachtige perspectief stencil met de vogels en bloemen 6002/1615 al gezien en het prachtige bijpassende fijne takje 6002/1571. 
In combinatie met het mooie Jugendstil frame 6002/1423 heb ik deze prachtige kaart gemaakt. 


Hoe heb ik deze kaart gemaakt?
Eerst heb ik uit 3 verschillende stukjes wit cardstock de 3 ronde cirkels gestanst met de bloemen en vogels.
Daarna heb ik het jugendstil frame erop gelegd en omgetrokken met potlood. 


Alle 3 uitgeknipt en het Jugendstil frame ook nog een keer gestanst uit wit cardstock.


Daarna heb ik met distress inkt en de applicator met een fijn wattenbolletje de stansjes kleur gegeven.


Foamtape erop en dan op elkaar plakken, zodat je mooi diepte krijgt.


Als laatste het gestansde Jugendstil frame er op en kijk wat een prachtig medaillon.
Hij is ook als hanger heel mooi, maar ik heb hem verwerkt op een kaart. Zo leuk!



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten