vrijdag 12 maart 2021

Ei

 Dag allemaal,


Hebben jullie het geweldige houten ei al gezien van Joy!Crafts. Hij is zo leuk om te pimpen. Het formaat is ongeveer 30 x 20 cm. Leuk om voor Pasen te pimpen, maar ook gewoon in huis voor het voorjaar. Ik heb er dit keer ook een paasei van gemaakt, maar een echte voorjaarsdecoratie. 

Ik heb het prachtige designpapier Spring Mood gebruikt en het ei ermee beplakt. Met de Pioenroos en spiegelkarton heb ik gouden bloemen gemaakt en daarin een roosje geplakt. Het gras  en de blaadjes heb ik gestanst van kaki metallic cardstock. Door al die glansjes krijg je decoratie een prachtige uiterlijk. Ik hou van die prachtige accenten op je decoratie.

In het ei heb ik de houten ornamentjes geplakt die bij de losse transparante eieren zitten. In dit houden ei zit ook een transparant ei, maar je kunt ook setjes los kopen. 




Wat vinden jullie van deze geweldige madeliefjes... Ik heb de hartjes ook een gouden accentje gegeven, het maakt het helemaal af. Bij dit setje stanzen zit ook het woord spring, wat lente betekent, laat de lente maar komen...



Gebruikte materialen:

6011/0657 spring mood designpapier

6002/1514 Pioenroos

6002/1510 spring tekst en madeliefjes

6003/0099 Kleine takjes

6211/0008 transparante eieren

6320/0014 Houten ei

6390/0001 veren

8011/0120 spiegelkarton



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten